Thursday, March 17, 2011

~JAtuh Cinta~

"SEDETIK LEBIH"....aku betul2 jatuh cinte sekrang ni,.ceit ! bkn dgn org k,..dgn lagu,..kalo blh dgn org yg nyanyi tu jgk,..weeee~..serius la aku ckp,.aku betul2 jatuh cinte dgn lagu ANUAR ZAIN yg baru ni,..cair aku dgr..tp kan,.aku x tau la knp aku suke sgt2 lagu ni,.lirik die kot..maybe..tak muak aku dgr tiap2 hari ..cewahh..sambil berangan la konon,.berangan ape pon aku tak tau..*sigh*..suare die best gile..nk tido je aku dgr,.eem,.selalu la aku bukak..ulang tah bape kali sampai tertdo,.syokkk je,..aku dah letak dah lirik lagu ni ari tu,.cube tgk kt bwh...tu,...ade kn??..haaa...cube fhm dan hayati,...ngeee~ haisyhh..mesti ade org ngate aku jiwang..tau dah,..huhu,...xpe,...bkn selalu,.hihi..aku mmg dr dlu suke ANUAR ZAIN..sebagai peminat je..x lebih pun,...sape la aku ni kan,...tp kalau betul2 ape salahnye,..gagaga...aku nak tujukan lagu ni utk --->>>
diri aku sendiri,...sekian terime kasih,...heeeeeee....em,.ok lah aku nak tido dlu,..hari2 aku tido lewat..hari2 jgk la aku bgun lewat,.ape daaa pempuan cm ni,...oleh itu cepat la ku di kurniakan kerja,.hee,..ok2,.dah stop..tido dulu..ngantuk dah ni,.nk layan lagu 'sedetik lebih'..huhu,..selamat malam....ASSALAMMUALAIKUM>>



luv u la abg anuar zain,..heeee~


No comments:

Post a Comment