Thursday, March 24, 2011

suke suki saye saje . . .

Title kali ini berkaitan dgn 'suke hati' . .maksud nye tak tau nak update ape kt blog ni,.cume aku tak suke nak biarkan blog kesayangan aku ni tak update lame-lame..so kali ni aku ghase nak letak gambar je,.gambar yg melambak sgt ni kan,.nak tgk..tgk,..tak nak tgk x yah tgk okay !!,. :)

OTW g wedding member.......
in my BFF car.... :)
*
*
at the wedding.. :)
*
*
kat umah je,..BOSAN..
*
*

----------------------
sesi bersame EN.kennen (Canon)

acctually....BFF aku yg punye EN.kennen ni,.
tp aku suh die amik gambar aku je,..AHHA.
*
*
kat taman permainan pon jadi laaa......
*
*
gaye yg tak sudah..
*
*
aku suke sgt gambar yg ni.....yeay !!
*
*
yg ni pon aku suke,....weeee~
*
*
sebenarnye byk lagi photoshoot dgn EN.kennen ni,.tp aku dah x larat nak upload
byk sgt,...update yg akan dtg..insyaallah,.aku sambung lagi 'suke suke saye 'ni k..hihi.. :)

No comments:

Post a Comment