Thursday, April 7, 2011

kawan saye kawen ~

*
*
kawan aku yg lelaki ni,..nme die faiz akob,..hihi,.
same skolah mase skolah rendah,..dari darjah 1 sampai form 3,.
pastu die pindah skolah teknik,.pastu dah x jumpe,...ari tu teserempak
kt pilah tup2,.ckp nak kawen,.aku kate bia betul kau ni,.
tgk2 betul,...alhamdulillah kawen dah kawan aku ni,...CONGRATS~
*
*
*
*
yg laki duk sebelah faiz tu kawan aku gak,.same skolah menengah,..
die sepupu faiz..jd pengapit lak tuk faiz,..huhu,..elok la tu,...ehh,.ehh,.nme die Fariq,.
tp ktorg pggil die BALAM,..hihi,.tgk die jd penapit,.mkn je keje,..
elok laa,...tambah kn berat badan tu,...pasni kau lak kawen yo balam,.
huhu
...UNTUNGLAAA,...
*
*
*
*
ni sume,..member2 skolah rendah & menengah,..
ita,ain,ema,aku & aini,...
*
*
*
*
haa,.belakang aku tu epul,..tukang ambik gambo,..huhu,.
*
*
ape2 pon,...semoge faiz bahagie cpt2 dpt anak,..huhu,..
insyaAllah pasni aku pulakkk,...ngee~

No comments:

Post a Comment