Monday, August 22, 2011

ngantukkkkk wehhhh *-*....

huarghhhhhhh,...ngantuk  seyhhh,..sekarang jam menunjukkan pukul 0328 ...of kos pagi la kan,..kat kaunter CP ni,..baru je pas stand down,.duk sorang sorang kat kaunter,..macam biase kene standby..tahan kan mate ni,..break selame 2 jam tidak mencukupi untuk orang yang kuat 'membute' macam aku ni,..AHHA..dah la sejuk gile kat sini,.mane la lene nak tido oiii,..beku aku,.3 lapis selimut dah aku pakai tadi,.tembus jugak sejuk air-cond tu,.OMG.. >.<


macam ni la keadaan aku kat kaunter sekarang,(tah tah AOCC tengah tengok..haaaa)...malu tak malu,.haku pedulikkkk hape ! aku menguap besau besau ...orang yang lalu lalang tu tengok je aku,..AHHA ..(dalam ati malunyeeeee....ngeee) pax pun nak tak nak je tanye aku,.ngeee..dah la time time camni flight DHAKA & BANGLADESH je ,..bosan,.tak faham aku cakap , memang kene la ngan aku kan,.dah la tengah mengantuk ni,.sepak laju laju kang,.sambil menaip ni pon di temani dengan alunan lagu lagu raye,.

"dalam dingin subuh...hatiku terusik....kenang nasib diri di rantauan..
bergema takbir raya menitis air mata...terbayang suasana permai desa...."
                              
.tapi macam takde perasaan je bile dengar lagu raye ni,.heh ! (sambil minum lipton ice tea...feveret !)


boleh tak nak "tertido camni ??boleh tak boleh tak ?? boleh BLAH !! AHHA..ape pon tak boleh !! buatnye tak pasal pasal je kang kan,..
sekarang jam menunjukkan pukul 0403 a.m...semua dah siap siap nak bersahur..aku dah sahur dah awal awal tadi,.ngeee,.awal tak ?? tp lapar balik,..bengong tak ??hihi..


sedappp..nikmatt nyee dapat tido cam ni kat umah,..selese,..tak de sape kacau...nampak sangat waktu maghrib nanti baru tersedar,..(dah terbiase..PLZ DON't TRY DIS AT HOME)
balik kul 8 kang aku nak tido,..coz malam nanti aku O.T ..keje malam lg...*sigh* then hari Selasa nak bawak anak anak buah aku pegi beli baju beli raye...YEAY ! mane port paling best?? any idea??...


*nak pegi bukak blog orang lain pulak..tata titi tutu ! :P



No comments:

Post a Comment