Wednesday, September 28, 2011

gincu MERAH ...Shaheizy Sam....

Gincu Merah ? Apakah ??

tengok ! aku pakai lipstick merah...wuhoooo...tapi nasib bek tak ketare sangat la kan...saje saje je pakai merah..Haha.. 
mase ni baru pas makan kat NOODLES.. mule mule makan berdue, pastu kene tinggal sorang..
ape nak buat orang bizi kan? bos asyik cari je...
pas aku abis makan, aku pegi touch up la ape lagi..kang tak touch up kene marah pulak lagi kan ?
pastu saje la pakai lipstick merah ni..aku pakai pon tegelak sorang sorang & kutuk diri sendiri..

* makkk aii..merah gilo..! buruk nak mampus ! hahahahahahaha..ahhhhh lantak lah..

pastu pegi balik kat kaunter time rehat aku dah abis..bile diorang nampak aku :

Kak Zana : uiiii..merah nye bibir !

aku : hehehehehehehehe...

Kak Ju : merah nye bibir u... kenape pakai merah sgt ??

aku : elehhhh..nak pakai cakap la ....

Kak Zana : meh gincu ko tu ..ko ingat ko sorang nak bibir merah ? bak cikit..

aku : haaa..meh ramai ramai pakai lipstick merah...huhu..Kak Ju , pakai la.jom jom !

Kak Zana : macam bontot babun..hahahaha

aku : kera la kak !.hahaha..Kak Ju  cepat la ambik gambar....


Kak Ju kite..dengan gincu MERAH..huhu
yang kat belakang tu gosip manjang tak benti benti..tapi kadang kadang aku pon join,.hahahaha


bibir Angelina Jolie pon tak camni,.huhu..sume dah masuk air dah time nih..sabar jelaa...

Kak Zana : ko jangan masuk kan dalam Facebook...ko jangan.......

aku : tak kak..masuk dalam blog je..hahaha..oopsss !





*



ni masing masing mate tah pandang mane, mulut ternganga ngaga..
hadoiii....
yang kat belakang tu tak berbibir merah .duk bizi jual AVON..tapi sempat lagi interframe ..!

bile duk sibuk sibuk ambik gambar tetibe dtg sorang mamat nih ....

??? : tumpang tanye , kat mane kedai elektronik ?
AKU & KAK JU : ??????? *blurrrr
kat belakang ke gate C21..bang , nak ambik gambar boleh ??
*Shahezy Sam !!!!

SAM: boleh boleh boleh........ :)


AKU : abg nak pegi mane ni ?
SAM : takde..abg saje je jalan jalan kat sini..hehehe
AKU : eleh ye la tu..ehh bang, kite same tinggi la ..
SAM: eh yeke ??takde lah..huhu
AKU: bang, nak salam boleh?
SAM: bolehhhhhh...

 *bini bini ku INFO COUNTER (bak kate Kak Ju)

*due kali salam..first aku nak salam, second die yang nak salam. (mungkin terpikat kat bibir merah kot ???hahahha) .huhu..Selamat Hari Raye katenye :)
*ade lagi gambar ni.....nanti upload kemudian ye..
*sedang teringat kat someone..I LOVE U ...I MISS U :)
*nak tido dulu..nak mimpi DIA ..Nyte !






No comments:

Post a Comment