Wednesday, September 21, 2011

MOTIPPP ???

Motip entry kali ini BOSAN.. sebab tak tau la nak update ape kan....
so aku letak gambar je la...nak tengok, tengok la..tak nak tengok tak yah la tengok..AHHA..

haaaaa..dah tau nak letak ape ! letak gambar mase pegi HOLIDAY dulu la....dah lame pegi..tapi terfikir...bile la nak pegi lagi...BEST !!




dah lame ni pegi BALI..best gak tempat nye..

naik MAS..akak aku support..tenkiu kak lang..
nanti support lagi ye..kite pegi tempat lain lak..HAHA..
muke nak serius je tu haa..bukan ape..tunggu diorg tak naik naik lagi ni..
cuak gak takut aku yg salah flight..HAHA..


aku pegi dengan akak aku, mak aku & kwn2 akak aku..aku yang pakai topi tu..panas kot.,akak aku yg ujung sekali pakai sunglasses tu..mak aku yg baju purple tu...SO SWEET :) yang lagi duorg tu kwn akak aku..
masing masing bwk mak diorg...semue PEREMPUAN je keyy..
macam WOMEN HOLIDAYS pulak..HEHE..
by the way , tempat ni cantik..aku lupe lak name nye..boleh je nak turun kat bawah tu ade mcm gua..
tapi mak aku tak larat dah..so , tak pegi..pegi tempat lain je..byk lagi tempat best best..

okeyy..ini aku...


ni aku jugak,..cuak siot..first time buat ni..PARASAILING..lawak time ni,..orang lain sume benti tengah tengah..aku benti punye la jauh..orang yg guide kitorang tu penat kejar aku,.HAHA..
yelah...tinggi gile..aku rase macam nak jatuh je..mase naik terus ke atas tu , aku menjerit kuat gile..aduii..tapi best laa..datang jauh jauh tapi tak buat, rugi la kan....dah la org support..tenkiu KAK LANG..:)

ni aku jugak....lepas aku, aku..lepas aku, aku lagi,.AHHA..
ni mase buat SNORKLING..cuak jugak,..tak habis habis cuak aku ni kan..?
yelaa..kat tengah tengah laut kot..pastu dalam lak tu..even pakai safety jacket pon, takut gak la..firts time nih..
nanti nak buat lagi la...dah ade experience..HUHU..


time snorkling tu..aku nampak NEMO sangat comel..bile nak pegang die..die lari,..heee..gerammm..



kami ber-5..ber Snorkling..mane satu aku tah,.HAHA..mak mak sume kat hotel..tak kan la diorg pon nak snorkling bagai kan..kang haaa,,semput pulak...huhu...biala anak anak je..hehe..


tempat ni pon cantik,....tak ingat ape bende nye..

 yang pakai beg tu aku ye..tau tak sebab ape kitorg kene pakai kain mcm ni,..
sebab kitorang pakai short..masuk tempat ni kene tutup kaki..kene sopan sikit..hehe..bukan pempuan je..lelaki pon same..



haaa..begini..aku pegang kayu tu sebab kat tempat ni banyak KERA ke MONYET tah..lain ke same ??tah laa..binatang tu kat sini jahat..suke naik atas org, lompat atas org..tu yg aku bawak kayu..HUHU..

 ni amse tengok persembahan diorg..agame & kaum diorg la..macam halau setan gitu,.
kat BALI je la..

tengok akak aku tu..bkn main lagi pose..ewahh lebih lebih lak kau kan...AHHA..


ni tanaman padi,..kat sane tanah die mcm ni,.tak same mcm Malaysia..kat sini sawah die bertingkat tingkat..
sangat cantik VIEW kat sini..
akak aku selalu over.....WAKAKAKAAKA..OOpsss..


haa ni la mamat mamat indon..oopsss...mamat mamat BALI..hehe..diorang buat persembahan CAK CAK.(betul ke?suke ati je aku ni kan ??tah la..) lagi pon mase diorg wat ni, mmg diorg sebut cak cak cuk cuk..AHHA..mmg lawak,penat kot samapi abis asik ckp cak cak cuk cuk...tapi best la,..ni pon salah satu care diorg halau setan..mungkin la..motif kitorg nak dtg sini sebab nak tengok sunset..last last ramai gile dtg sini.then bende ni abis lambat..so tak dpt la tengok..tapi CAK CAK CUK CUK ni enjoy..HEHE....



haa..ni la tengok sampai mlm.....mcm real je menatang ni,.padahal org,..pastu boleh lak pegi lari kat kitorg...menjerit aku ape lagi,...HUHU..


bile dah penat berjalan....makan la ape lagi...ni kat tepi pantai tau,...my favourite,,.makanan pon best best..sambil ade penyanyi & penari kat depan meje kitorg tu.....


amboiiii...penat sangat dah ni jalan jalan,..ni OTW balik KL..sangat seronok & enjoy kat BALI..
bile nak pegi lagi????heee.....NEXT !



No comments:

Post a Comment