Saturday, October 29, 2011

DCA 100 TAHUN..

Assalammualaikum W.B.T

Dari ari tu nak update pasal pegi DCA ni..ter 'DELAY ' pulak...sebab..sebab...sebab...
PC kat umah tu fftftftftftft (tak bley bukak) tah knp tah aku pon tak tau....tanye org lain , lagi la tak tau..HPTB!
lotih aku bayo berukband selkom tu ! (duit dah takde....wawawawaaaa) makenye . duk di rumah itu kebosanan tanpe internet ....make nye juge tido saje di rumah....(tido je keje !) bile aku tgk PC tu rase nak humban ke lombong ..ehh ehh tak bolehhh..kang kene marah lagi,....(bernanah telinge...)...takpelah kite teruskan dgn DCA day di bawah.. .

Tanggal 17 Tragedi OKTOBER 2011,
Aku , Nadia , Sabrina ,Kak Bibi,Kak Yan (cousin paling senget)& Kak Poo..(betul ke ejaan ni ??hehh..)
kitorang sume di minte jadi usherer utk DCA 100 tahun 2011..knp pilih kami ??kami cun cun ekk??puihh perahsan nye punn...takdelah coz time ni kitorang OFF tu yg dapat pegi..HUHU..so aku ni yg tak penah pegi event yg cenggini , pegi le merase..




nampak tak kitorang berdiri sederet tuuuuu.....bersame same crew MAS,FIRE FLY,AIR ASIA, BERJAYA AIR & MAB...(crew MAB?? hadoii..)


ehhh..mokcik !!

kak yan,kak bibi,kak poo, artis Malaysia Airports...(EN.PATEHI..),PR (Cik Jasmin),Sabrina,Nadia & Mokcik..sape hambik kan gambar bergoyang nih ?? >> EN.KHAIRIE..


Dengan artis Malaysia Airports gak , Kak Rin :)

haisyhhhh...goyang lagi !


yg tengah tu jgn layan sgt....huhuhu.


cian bwk beg ke mane mane je..berat tu..abis sume barang diorg die pegi letak dalam beg merah tu...nasib la beg tu tahan je.....


makan time !! lapaaaaa gile time nih.... O_o

sukooo ehh dapek makan....


di hiburkan dengan Misha Omar :)


agak agak ade org nak bg aku mendalah ni kat aku tak ?

* dah tu je.Bye!

No comments:

Post a Comment