Thursday, October 6, 2011

Kelassss Kau Pidah !!!!

"selamat pengantin baru......selamat berbahagia...selamat ke anak cucu...
selamat sejahtera.." 
SELAMAT PENGANTIN BARU KAK PIDAH !

kelas banner kau pidah ! ala ala phua chu kang..." best contractor in kuala pilah & sepang" !!

malam berinai...tema hindustan + punjabi..NAMASTEE..

aik ? sape yg kawen sebenarnye nih? AHHA..lebih lebih lak budak sebelah nih..
hello baju aku pakai tu di sponsor oleh mak andam akak aku..die suh aku pakai..cantekkkk kate nye..auwww malu,..even ade org tu kate sejibik mcm....tett....aku pakai baju tu..takpelah.mak tak kisah...HUHU..

baju ni cantekk,..dah tema ala ala hindustan , malam tu  pasang lagu hindustan la ..ape lagi,..
sume duk joget joget & nyanyi nyanyi hindustan..even aku tak bape suke..heeeee..nak happy punye pasal..layan kan aje......

haa,...tu bermule la mini konsert...karokkk time !!

barisan barisan perosak lagu,..ehhhhhh ! barisan barisan penyanyi....hehehe..
termasuk la orang yang snap gambar tu (aku laaa..)

di hari persandingan....tema purple..sangat cantekkkk....ade pengapit.dayang dayang, & flower girl...
aku jadi ape ? tukang jadi camerawomen yang banyak snap gambar sendiri,.HUHUHU..
abis la korang muntah tengok gambar aku yg sarat jap lagi,....AHHA..

ini keluarge aku..ade due abg, due akak, due abg ipar,sorang akak ipar..mak & ayah..lastly aku..
sayang semuenye :)
suke pakai purple sume nye..tapi asal lak abg aku tu pakai ijau?? kau ni bang...!..abang aku sorang lagi tu pakai grey sebab die pengapit..

mak & ayah tercinte :)

entertainment paling best ! even time ni ujan rintik rintik ,tapi tarian BANGRA ni enjoy..sume suke..kaki aku pon da goyang goyang..import dari Bangsar ni,..

bukan sahaje ade tarian BANGRA...tarian singe pon ade ! 
haaa...bak kate mereke , 1 Malaysia.....HUHU ..


ni dia..pengapit kite kali ini..sesuai tak ?? puihhhh....abg ayoi , ekau suruk la porut kek mano pon,..nampak yo haaa....AHHA..    NANA : awak cun !


comel kan pic ni,.....like ! tapi jerawat sayeeeeeee....tidakkkk !
tu ade bintik bintik kat saye...salah kan cermin,..akak asal ko tak lap dulu cermin tu ??HUHU..ok fine !
haa kat belakang tu import dari KL..sibuk je,.AHHA.

yang baju merah ni menyelit..AHHA..kak ain..& mak saye.... luv u :)


penari penari BANGRA..sedap je mamat sebelah aku tu peluk aku,.haisyhhhh..nasib la encem !

haaa..sempat lagi tuh,..tak mau kalah,.AHHA..

 with kak lang ku..
aku : lang baju kau cantik,..
kak lang : baju kau samo macam kaler khemah.ahhahahahaha
aku : fine !! kau boli kek mano baju ni ?
kak lang : kat **** murah jo,.RM **.den boli la,..
aku : uishh yo ko? illa boli kat *****.tapi mahal RM ***..adoii..


daftar masuk dulu nak tengok pengantin..AHHA..tak lah,.tulis guest book,..bagi ucapan..buat kenangan utk pengantin,..saje tulis awal awal....nanti lupe,...

pahal abg wajdi ni??AHHA..so sweet couple..

haaa..ni la pakwe aku,..& anak aku,..ehh ehh silap..kang ade lak yang marah,..gurau jer..
due due sepupu aku..ni abg nye si Nana..Awen ..si kecik ni Isya..penat sgt tu masak.HEHE...tu yg tertido,..cian die comel ni,...

 okehh time untuk gedik gedik... !!

 aku la yang paling over tu...gagagagaga..

nganga semue  aaaaaaaaa.....aku jugak lak tu yang paling over..haisyhhhh..


anak buah aku ni dah same besau dengan aku haaaa....nampak aku yang la yang paling comel & mude kat situ,.kuang3x..

aku : wehh kito ni bilo laei nak kawen haaaa?
nana : kau la dulu..hahahaha
aku : ngeng...!


budak due ekor ni lagi......! ehh ade ekor ke ?

LAGI ?? asal ko tinggi dari den ni ?? alah kau berdiri atas tu memey lee..
aku tinggi sikit dari kau okehh..sikit je pun..HUHU..

berangan......


mesti ade yang menyampah tengok gambar aku yang melambak ni kan ?? mesti ade yang nak puihh..


nak wat cam ne....ni habit saye....

sabo je la ye.......HEHEHE..

nah baldi..muntah laaa....bluwekkss ..


sesi outdoor photoshoot pulak !

outdoor kat kampung mane tah..aku ikut je..yela orang ajak kan? pantang dengar je aku ni kalu orang
dah ajak pegi photoshoot ni....HUHU..
abg cameraman : nak pegi outdoor tak ??
aku : nak nak nak !
abg cameraman : jom. !
aku : yeayy !

ni la cameraman kite...even ujan , tetap pegi gak ambil gambar..memang profesional lah..
siap ajak pegi studio die lagi suruh amik gambar..& belajar pakai DSLR..memang saye minat gile bang !

cameraman : awak suke bergambar ehh ? ade ciri ciri model ni...nanti dtg la studio kitorang...

aku : model ? puihh..HEHE..owhh okeyy..insyaallah..one day nanti.. :)

kau pehal Nana ? kau yang nak bergambar ke.........

yang kau ni pehal pulak?? bukan kite pengantin wehh..kite dah melampau ni,....


Hahahahaha...kau ni kan mane mane je ..ade je ...haduii..
dah dah..last gambar..fuhhhh..lenguhhh melecet tangan mak ni haa...
pedehal gambar sendirik pun...sile lah menjamu mate..baldi saye dah sediekan..
SEKIAN~


*banyak tak gambar ??hehehehehe...pasni ape pulak entry aku ye..tunggu je...idea aku ni tak kan penah abis..macam mulut aku ni..pot pet poy pet...hakk tuihh ! bye !

No comments:

Post a Comment