Tuesday, November 15, 2011

berempat je berjimba !



mereke ni lah kwn2 aku sejak skolah rendah ,sekolah menengah sampai sekarang...tak kan lupe sampai bile2 ok...sayang korang..

port bese kitorang,..Seremban je...huhu,.tu je yg serasi,.dari dulu...perangai masing2 tak ubah2..tapi umur berubah..kami berempat lom kawen ok..MIRA jd suri rumah sepenuh mase..belom ade rezeki dapat keje..EMA , alhamdulillah dah bertunang..dah keje pon kat Seremban.. FIEZA , still study nak jd nurse katenye....chayokk beb !



diorang ni best...ikut je perangai masing2...yg paling gile ?diorang kate aku...huhuhu....sabar je laa..
macam gengster..pakai cun2 tapi gengster...yela,.len kali jangan cari pasal dengan aku...mmg aku tumbuk muke tu jap lg.. cam ni la aku kat sekolah dulu..hadoiii..sekarang?? dah kurang kot...control..control..



*

haaaa nasib le korang dpt kawan mcm aku nih..pantang nampak cermin...pakse je korang hambik gambar kat situ gak,..hoho,..



makan time !! lapar wehh asik gelak je... ema aku dah tau dah menu die ape...sizzling saje..


mira ???  dah kenape?


fieza ?? sporting sentiase..


uihh ! mok cik ?? kelassss makanan kau !


tak cukop gambar kecik...haaa hambikk gedebak !


*

*

*

*

sesi karaoke pulok...fieza ?nangis ke nyanyi tu ???


dapat nyanyi sejam je..sebab mase tak mengizin kan..huhu..
next time okeh... :)


mokcik !

* korang nanti kite berjimba lagi ok? rindu..nak macam ni lagi,..nak gile2 lagi.. :)

No comments:

Post a Comment