Wednesday, November 16, 2011

Ke Kuala Selangor kite ~

Saje je dah deal dgn Kak Nurul Azian..A.K.A cousin aku ni , nak jalan2.. tapi tak tau arah tuju nak ke mana.. last2 ade soorang 'pok cik ' ni bagi cadangan pegi tgk kunang-kunang...konon nye..& makan seafood kat Kuala Selangor..aku lak tak penah lagi sampai kat sane..cousin aku ni pon same..so ,kitorang ikut je la 'pok cik' ni..lagipon die yang drive..wehuuuu !


kat rumah Kak Nurul..tunggu driver...eeemm...


time ni..hari mendung je....nak ujan...cam ne nak jalan2??


si budak kecik Naufal yang snap ni !


tengok tu..die pon nak jugak.......


dah sampai kat tempat seafood tu..tapi..kepuasatian aku tak mencapai 100%...abaikan la..bende dah lepas..enjoy je..
tau tak kat belakang aku tu laut tau...rugi tak dpt ambik gambar sunset....cam ne? ujan lebat kot....


makan time !! mase ni ujan...aku dah bertanye2..cam ne kite nak tgk kunang-kunang tu??ujan ni...
ayat dah kecewe....





wahhh..licin ! masing2 lapooo..hambikk ko !


profesional tuuuuuu......


tau tak..kirorang ni sebenarnye OTW nak balik ,lepas tgk tempat kunang-kunang tu, yg tak boleh tgk sebab ujan lebat gila nak mampos tu, 'pokcik' drebar ni tersalah masuk simpang..tetibe masuk KL...aku ni pulak dgn Kak Nurul kat belakang pot pet pot pet...tak benti bercakap , bergosip..tak sedar dah masuk area KL..pastu blurrrr sume....hahahaha..dah tu..alang-alang mandi tak basah tu, angah , along tak terlibat..ehh? ! 
jalan jela kejap..tapi ! kat KL tak ujan siot..kuajaq !! eeemm...isyhh..choiii...!




* pasni mane arah tuju lagi???? pikir-pikir kan ..

No comments:

Post a Comment