Sunday, November 20, 2011

The Orange Night..... !


gambar die ni wajib ! *tuan tanah kedaung*


pegi dinner ni denagn Mama, Kak nurul , Kok Kay & Ijoe (snap picture )

*masing2 excited nak pegi dinner ni....dok sibuk sampai stress mencari baju orange...Oh no !
termasuk lah aku...theee thee theee.... :P nasib baik my Kakak ade....thanks Kak Lang !


see....soooooo oren !!
*ehh kakak tu pakai merah lah.. o_O


nampak tak ? oopss terkabur.
ade Naruto...ade banduan...ade kakak cantik....diorang la menang dress paling glam malam tu,..cayalah !


opening..kumpulan break dance !.lupe laa..name group ni,..aiyarkkkk !


yang buatkan lagi best , Tan Sri Aris & Tan Sri Bashir & bini diorang ikut menari.....sangat sporting.......


Tan Sri Aris & Isteri... Tan Sri Bashir & isteri yg sangat sporting habisssss !


ni lah HOS paling havoc malam tu...Nabil & Shira..
sampai suare aku hilang di sebab kan diorg nih...tapi mmg best la..tak bosan..kelakar gile..


makan time ! perut lapa gile....Nasi Arab.. aku bagi 3.5 bintang je.....


Kak Kay & Kak Nurul Azian ..


kami selepas main macam2 game lepas daftar..kalau tak tak leh masuk...




lepas makan.....Mama & Ijoe..


:)


ni dah bape kali snap..Nabil ni main2..


Bos & Zul....tau x si Zul ni pakai uniform PP..sabo jeeeee...


Bob , Alif , Kak Ezwa , Fahmi & Acid..


Kak Ezwa :)


terjumpe Fida & Kak Nisha mase pegi toilet..


Wakil Terminal buat persembahan..En.Fatahe ,En.Zaidi & Kak Rin..Nabil ni selamner je kene kan diorang..tak boleh blah..aku sakit perut tinggal nak guling2 tegelak...


menang ok..dapat RM2000....tapi diorang punye persembahan mmg best pon. ! terbaekkkk !


ni mase kategori pakaian Glamer lelaki..ade banduan , naruto ,"Jay jay"
sebelom tu diorang kene buat catwalk seksi..lawak siot !.yg banduan tu menang...Cayalah !


ni kategori pempuan lak...ni lagi kaw2 Nabil kene kan..adoiii...kakak yg pakai tudung tu menang....mmg cantik !


lastly , "superman" dtg... Faizal Tahir..my idol..OMG ! suare die best gile....die nyanyi 4 lagu je..tu pon tak puas..


tak dpt amik dgn die...cam ni pon jadi.....


alamak wehh citoi..mate aku telelap tuh...pic satu lg aku dah terdelete..huhu..sowie..ko nak sgt aku letak kan..haaaa..


Kak Yan & Kak Pu.tak aci dapat hamper !


jumpe kak Jijot pulak...nak balik dah time nih..dah Kul 12 !


Kak Pu , Aku , Kak Yan , Kak Kay , Kak Is , Kak Jijah & Abg Wan..

ok dah....selamat menjamu mate...nt oren la mate tu...hehehehe..SEKIAN. :)

No comments:

Post a Comment