Sunday, December 4, 2011

PIT BULL~ LALALALALA~

Hari tu pok cik ajak pegi tgk PIT BULL.. ala yg penyanyi remix tu.. ala lagu2 clubbing gitu.. yg botak tu...tp lagu2 die kan best.. pastu kat kampung akak aku mintak tiket kat die...haaa gasak layan kan la.. pok cik punye pasal kan..


ni la tiket nye.. RM0.00...hahah..VIP ok..ala VIP pon , aku ingat duk betul2 depan stage,,tapi hampeh..
dah la time ni ujan lebat gile.. aku dari rumah akak aku kat KJ..pegi dgn akak aku, abg ipar & anak2 diorang..
pok cik kate start kul 7..yo yo ooo jee..aku kate lepas Maghrib baru pegi..banyak cantik nak pegi time Maghrib..
sampai je sane ..makk aiii ujan makin lebat..
sampai sane sesat sekejap..mule dah hati ni merajuk dgn pok cik..eeeiii geram !
bile jumpe die kat entrance , aku terus masuk dgn akak aku..adoi byk nye escalator nak kene tempuh..


mase ni tengah tunggu pok cik..


Eby & Adik


Eby , Adik & Akak..


yeahhh! dah masukk...abg ipar kat belakang tu...alamak tak nampak..


di sebab kan ujan lebat ! terpakse la beli baju hujan ni..RM5 hengget...


sampai je kat dalam tu , terus makan..utk VIP je...makan je belasah ape yg hado..


agak lame jugak la tunggu Pit Bull nye...asik2 ulang bende yg same je ..lambat tul start..nak dekat kul 10 dah..
system die lak problem.. orang boleh tahan la ramainye.. bile dah kul 10 je.. opening MIzs Nina..



lepas tu baru la keluar si botak ni..Pit Bull..bak kate pok cik kerbau..aku kate seladang la..haha


tapi mmg best la die dance ! i like ..lagu pon best2 kan.. kaki dah goyang2..


ha see? pok cik dgn mok cik dah bukak kasut..sebab tempat yg berpasir , berair..habis lencun.. aku tau pakai selipar je tak pon crocs......haisyhh..


ape motif ?


mok cik , pok cik & my kakak :)


Nadhir & Zul Mimi..
sibuk je suruh aku ambik gambar die...


tengok jumpe saper? Nanu..


tengok tu due ekor nih...sibuk je...



En.Anuar , Zul Mimi , Kak Yang , Kwn Yang , Khairie ,Kak Kam


nak balik dah..kat depan lift..mok cik kan pantang larang die bile nampak cermin besar gedabak cengginih....


ni muke mok cik tak rela bergambar dgn Zul Mimi..hehe..
eh takde lah..gurau je..tu muke penat..


eemm suke gambar nih..sweet :)

dah JOM balik !! mate ngantuk nih..balik bertige..pok cik anta Zul Mimi balik dulu..then baru anta mok cik..mok cik sedap tido dalam kete..pok cik padan muke kene drive..hehehehe.

No comments:

Post a Comment