Wednesday, April 11, 2012

Alhamdulillah ade nampak dah perubahan :)

ape yang berubah ?? nak tau rahsie nye.....? tadaaaaa....


sekarang aku minum produk DR 11 ni... aku try.. tengok tengok ade perubahan kat kulit aku.. kulit aku ni sensitive... so banyak la kesan kesan yang tinggal kat badan aku ni kan... sebab aku suke garu... heee..
tu makan die.... !

abang aku kate DR 11 ni bagus.. ramai kawan die gune... abang aku ni ahli produk produk DR ROZMEY ni rupenye.. huhuhu.. so bile beli dapat harga ahli la kan.. op kos nok ! i loike ! memang berkesan lah untuk masalah kulit . 

so , aku pon order kat abang aku je.. harga luar dalam RM200+.. kalau beli harga ahli, tak sampai pon RM200.. sekotak ade 30 sachet.. untuk sebulan.. senang je cara nak minum nye, satu sachet untuk sehari , tak kisah nak minum time bile.. masuk kan satu sachet dalam gelas , tuang air sejuk pastu kacau. lagi bagus kalau ade shaker bottle .. rase nye macam glucose orange . boleh minum takde rase ubat pon. macam rase oren gak cume tak manis je . pastu minum la dengan niat ade perubahan . kalau aku suke minum one shot je . senang ! 

aku baru try sekotak (sebulan) nampak perubahan . alhamdulillah. die takde effect ape - ape. die lebih mengurangkan , jerawat ,gatal- gatal kat badan. , parut - parut. ini bermakne, parut - parut degil kat kulit badan aku ni dah kurang !! huuyehhhh ! 

sekarang aku terus minum DR 11 ni .masuk kotak yang kedua . aku dah try macam macam produk sebelom ni.. tapi susah nak nampak kesan . kulit aku ni sensitive sangat . kulit nipis . kene gigit nyamuk ade je parut . pastu susah nak hilang ! tension tau ! 

so , sekarang tak tension dah ! TQ DR 11 ... :)


* tengah layan lagu Najwa Latiff......... kosong kosong oooo.......




No comments:

Post a Comment