Friday, April 6, 2012

Kanak -kanak + orang besar ..*besar ke ??

entry ni mok cik nak cite dari bulan lepas lagi.. tapiiiiii .... tak berkesempatan... ingatkan tahun depan tak pon lagi dua tahun ke nak update kan... manjang je takde mase !oouhh mok cik menjalani proses pemulihan... perasaan , tekanan, jiwe dan sebagainye.. banyak masalah same banyak dengan rambut gugur..ouhhh tidakk !
dah la tuh mok cik oi.. cepat cite, mende nye Kanak - kanak + orang besar ni ?

hohohoho...cite pasal mok cik dengan anak - anak buah nye.... same perangaiiii..... zasssssss !!


mule mule anak buah aku ni, ambik gambar sorang je..aku menyelit..kikikiki


ni pon mokcik menyelit lagi.....hehe



haaa.. ni tak menyelit dah...diorang kate...,amik lah boto boto mak cik !


adoiii..




lagi sorang menyelit....



omeyyyyy takk ??? haha..
yang belakang tu .....haisyhhhhh !


si kecik pulak menyelittt....


ibu pon same je....... hadoiiii !


happy kan...!






ni lah barisan anak - anak buah aku.. dari kiri ke kanan.. dari no 1 ke no 5......:)


ni wajib la bagi mok cik & pok cik !! 

macam macam ragam dan perangai...huhu.. baru lah best kan.. yang tua muda same je.. ! 
mase ambik gambar ni mase pegi Melake hari tu... pegi rumah abang aku.. pegi jumpe mak... mak aku dok sane...
 mane gambar mak ?? haha.. kitorang je ni...haha.. tulah diorang syok memebeli barang.. tu yang kitorang ambik gambar sementare tunggu diorang.. hehe 
lepas tu berjalan sakan la kami semue sampai tengah malam....weeee~

rindu kamoo semua :)

No comments:

Post a Comment