Monday, August 27, 2012

Dua Hari Di Hari Raya :)


wehuuu.....balik kampong..oooo balik kampong.... balik kampong dengan mak cik aku.
Jammed gile dowhhh jalan ! sampai tersengguk-sengguk mengantuk drive ....


tengok tu mate mamai.....


alhamdulillah selamat sampai.. lame gak lah kat atas jalan raye tuh... jammed gile babisss !
kat kampong ramai gak ade abang-abang,kakak-kakak aku,sepupu,anak buah..mak.... seronoknyeeee...


mule la pegi beraye ke rumah ayah  & saudare yang dekat..


dengan Zana Bobo.. (name glamer die)


dengan Mak Jemah ..... (flash camera tak leh bla..)


gegurl saje.. tetibe abang aku tu menyelit..gegurl sangat..aaauuuwww !


sesi kunjung-mengunjung........
kene balik umah sebelom malam..sebab family pok cik nak datang beraye.. nak masak untuk diorang pulakk..



haaaa...same kaler baju..kelabu taik itik..hehehe.pok cik yang taik..mok cik tak.hehe
okey sorry :)


macam robot je  -.-'

lame gak la family pok cik beraye..lepas beraye umah aku, pegi umah ayah aku pulak.....
meriah nye !

terime kasih :)

 
*raye ke2 je mok cik cuti... raye ke3 dah keje balik..sehari je..wuwuwuwwuwu sedihhh :'(
tunggu lah update untuk raye ke3 -----------> seterusnyeeeee... di LCCT .
yelaaa kate pakai baju raye sampai raye ke4 kennnnn???!




Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment