Thursday, February 28, 2013

Birthday gua ,telah mencecah 25 tahun.

Bufday gua tahun ni , simple je . Macam tahun-tahun sebelum ni . Gua tak kisah pon kalau tak celebrate . Sebab gua malu , puihhh. Takpe asal kan ade orang hengat . Tapi gua tak malu dengan pok cik gua yang sorang ni . Sebab die lagi lah tak malu . Boooooooo...


kitorang nak pegi cuci mate . yeayh !
gua bile dah mase kurang rajin , rambut gua tu ikat kude je . Bia nampak dahi jendoi tu . AAK ?
Mekap pon nipis je . Ekceli, pok cik pon tak suke gua mekap sangat & bergaye sangat . WHY? -.-'


ouhh. kami mengidam meatballs Cik Kiah .


colorfull :)


ehh ? gua pegang ape tu......hehe

aku memaksa, kau terpaksa. 

*pakse die amik gamba


yeayh ! pok cik belikan gua kek aiskrim Baskin Robbins.

LOL, tengok makanan orang pulak, sampai telan air liur. 
Panjang bena beratur , ramai gilak manusie time nih .Tapi di sebabkan kan meatballs , gagahkan aje .


nafsu, semue nak ..macam mane ni? 


ok. dah pon. Nanti pok cik marah pulak amik banyak-banyak tapi tak habis .Foine !

pok cik , dipersilakan bayar. huhu.tengs~

disebabkan orang nak makan kat rumah cik kiah ni ramai , kitorang ni kene lah tawaf 2x ye untuk cari tempat makan. fullhouse semuenye,

ni gua punye.

 pok cik punye.

tak habis. Pok cik lah ni amik.

dahulukan makan cik kiah, ketepikan Baskin Robbins .

 pok cik die suke sabotaj ,amik gambar orang semue tak cantik .Redho je ~


ehh, tetibe kat sini ,..

ouhh celebrate kat sini . Tengok tu dah cair .

malu nak sambut kat IKEA tadi.

kat sini pon hokeh je .. heee

 may god bless me .. aminn ..

and you too....



*thank you so much my pok cik . ILY .





No comments:

Post a Comment