Saturday, February 23, 2013

Merehat kan diri . HAHA. Tak yah dok rehat sangat lah . Bukan keje berat ponnnnn....


wahh rehat sangat lah tu nampak. 
kaki dah sampai ke pokok ke langit . 
 cuti 6 hari. Checkin in kat rumah akak aku kat Sunway.


 wahhh yang sekoq ni pon nak berehat jugak . Cantekkk punye tempat die berehat . Nah bau lah kaki ku itu yang belom mandi .ihiksss ! Gedik dohhh Yuki ni .


amik coti bukan sesaje , nak settle bende kawen. kate nak kawen.. erkkk -.-'


 Sunway Pyramid 
datang sini memang takde niat nak settle bende kawen. Ke mari sebab dah settle bende kawen tu yang baru 30%. HAHA. banyak lagi tuuuuuuu..
ni saje teman kak lang aku shopping katenye . Termasuk aku . HIHI. Ehemmm.. akak aku dah pregnant 7 minggu , alhamdulillah .Tu die sebok nak shopping , sebab seluar semue tak muat dah . ahakssss ! okeyy beta faham kak ! pegi pulak time Gong Xi Fat Chai . ....... nasib lah. SALE sane sini. orang pon sane sini laaaah. 

Sunway Pyramid ni betul-betul lah depan rumah die . tapi terpakse gak naik kerete sebab takkan nak melintas jalan besar tu , jejantas tak hado . Kene langgar sat lagi kang.. huisyhh.
 terpakse lah carik parking selame setengah jam . Macam rumah jauh ye kakak ku. foine. Last-last park kat rooftop.yeayhhhh !


gua mau beli ini kasuittt. sonang nak sepak orang sampai belobang . WAKAKA.


 lepak lu . Pot bese . aku masuk terus duduk ,pastu buat muke sambil bersiul..lalalalalala.. die belanje , HAHA. Bijak tak. ?


 ye. Faham .


 nak juge ye .


 camera 360. HAHA.


 berseri nye muke . pakai ape ? ehekkks !


 senang je . pakai la produk camera 360.


 download lah. free je untuk android users.
padahal muke macam hape kan.


 selepas habis melepak di Sunway , jom jalan-jalan carik makan .yihaaaa !
pot makanan terbaek , William Corner Kelana Jaya.
 terbaek dohhh wa cakap lu macaroni ni .... licin aku makan pinggan besar ni .


 ini pon terbaek . Seafood spagethi . nak pulak makan dengan sambal die bagi .fuhhhhh meleleh beb !


ini macam puding caramel . tapi bukan . 
"napok same, tapi bukang die" . kat sini name nye , "pana cotta ". (try google)
Gua sudah jatuh cinta same luuuu lah . Nanti gua mau makan lu lagik . Sebab lu sedap gilo .

 masing-masing makan gelojoh . Gua pon same . HAHA.

ok mari lah pulang hey ! besok nye gua kerja .





ok dah . TATA .







Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment