Sunday, April 28, 2013

Sakai Cuci (Sakae Sushi) @The Mines.. omnomnomnom..

                    tau tak makanan bertambah sedap bile di makan apabila orang yang belanje ...
(betul ke tak ayat aku tu? ahhhh buat2 paham jelah uolss)


sebabnye , pok cik belanje kite makan sushi ni , sebab kite dapat jawab soalan yg die tanye . die suke tanye soalan peliks -peliks ni . so , die telah mencabar kecerdikkan otak aku ni . so , ape ? ingat orang tak leh jawab ke ? die kate , kalo betul die belanje makan . kalo salah , aku belanje die makan ... ok deal !HOHOHO.Sekali aku jawab betul daaa... yahuuuu !

ini lah ganjaran yang aku dapat ....eem yumsss..

capai je ape yang nampak lazat tu .

orang makan sushi ade ke minum air capuccino????

 kalo ni boleh lah di terime kan .

kalo yang ni sesuai la kan .haha

mari pilih .

boleh order kat skrin . main touch-touch je .makanan semue di hujung jari .heeee..
tapi kitorang tak order makan lain .ape yang berpusing kat sebelah kitorang tu je kitorang capai . pon sedap peee..









jangan tanye gua apa name semue makanan ni , sebab gua taktau. gua tau makan je .

haaaa... macam die ni ..... macam mane bos ?

lepas ni , tanye lah lagi soalan . kalo betul lagi ,dapat lagi makan free. heee..

woahhhhh.. muke excited !

hot green tea in the making .

bluwekkk..pahit !

hahaha. macam nak makan banyak , takat tu je larat nye. jadi lah... jage badan . konon !

lepas tu die pakse pulak naik bot .hadoiii.. aku tau lah gabra sikit bab naik bot ni . macam-macam aku pikir .saje je dohh die ni.....ggrrr !
nasib baik die belanje lagik . gagagagagaga...

die start lah duk bergoyang-goyang atas bot tu, aku dush! kang haaa...sia-sia jeee..

ngeee.

macam seronok pulak naik bot ni . macam ala-ala rancangan romantika di astro ria . hahahahaha.
tapi kitorang ni tak romantik pon. lawak nyeeeeee..... tapi thanks pok cik sebab bawak jalan-jalan . heeee..
nanti nak lagi . hooyeahh !







*hari dah makin dekat ... persiapan dah nak dekat siap... tapi hati ni risau jeeeee....






No comments:

Post a Comment