Saturday, August 27, 2011

shoping..shoping..shoping... !!

pening aku pegi KL...hadoii..dalam keadaan tak bape nak sehat ni kan,..pegi lak tempat tempat yang serabut camtu..al maklumlah dah nak raye ni...kelumpo(bak kate org n9..) jemm wehh..AHHA..aku pegi pon coz bawak anak buah aku yg 3 orang tu..bawak diorang pegi beli baju raye..bile aku dah keje ni la boleh belanje diorang kan..? takpe sekali sekale.. tapi tulah penat ! aku tak tau la taste diorang ni.. sume nye tak suke.. padahal banyak yang cantik cantik . .kalau aku la,..tak cukop due tangan ni bawak barang..AHHA.. aku lak yang GERAM tengok sume tu,..hishhh !


ehhh....due orang je anak buah aku? mane lagi sotang? oohh ade kat belkang malu nak bergambo..HOHO,.ceit !!






               
                             haaaa..ni MAK BUAH..AHHA... die ni tak sah kalau tak bergambo.. feveret ni !!



haaaa  ni feveret same same  keyhh,..sekepale , sehati sejiwe . . .sume lebih kureng je besau nyeee..maknenye aku mude lagi tu.. sebaye diorang,..keh..keh..keh.. terperasan plak !




berbuke puase kat KFC je.. ramai gile kot tempat makan sume..dah tak sempat nak cari...makan jela ape ape keyhh.. asal kan dapat berbuke puase ,  nasib baek budak budak ni tak kesah..ALHAMDULILLAH..EHHE~ (mak buah nye lagi tak kesahhh ngee ~)




sengih sengih . . tau la suke shoping shoping kn ? pastu dapat makan KFC..heeee..
haaa makan jangan tak makan.....habeskan !







haaaa..time nih tengah tunggu anak buah yang sorang tu try suar jeans . . 
ni sambil sambil je ..HUHU..(bese la aku dengan cermin takleh di pisahkan..! )
*psssttt : nanti nak cite pasal pegi berbuke pose kat JW MARRIOT lak......tunggu......






No comments:

Post a Comment