Saturday, January 14, 2012

Me ? turning to 24 ..

Happy Bufday to me. 5 January ..yesss.. it's my bufday :)


pok cik bagi saye teddy bear.. name die "BOBOBOI" ...besar gile..besar dari aku..mule mule buat kejutan...opocottt...(ehh takde la sampai camtu pon...nipu je..huhu) menyorok kat belakang pintu kerete.. aku tersimpul simpul tersengih malu..plus tekezuttt..tapi cover.. cover la sangat.. hehe..thanks sayang :)..pok cik kate nak bawak pegi tempat lain..tapi di sebabkan tak sempat..pegi hari lain..huhu..takpe.. it's ok :)..mesti ade orang cakap "dah tua pon nak ber teddy bear !".. lantak laa..kau ke yg beli ?gune duit kau ??! haha..ade aku kesah ?

umur aku dah masuk 24..terase macam tua pulak.. tapi buat buat la muda..still remaja..pewittttt...(hakk tuihh) ape pon aku beryukur kepada ALLAH..

*nanti boboboi tinggal untuk beberapa hari ..sebab aku nak ke Terengganu..kesian boboboi.. :'(


No comments:

Post a Comment