Sunday, January 15, 2012

na na na na na GANU kiter....

hambik cuti dua circle ..wehuuu..bukan cuti kawen,bersalin mahupun honeymun..sebab nak ke Terengganu.. ade kenduri kahwin.. sambil menyelam minum air la.. (makanya jalan jalan jugekk)
tapi tujuan utama memang kenduri kahwin..lepastu lepaskan tension.. first time ni aku hambik cuti lame..salah ke ? tak kan?. kat mate orang lain salah. sebab die bengong ! okeyy..cukop..


DAY 1



pegi due kerete je..dari KL umah akak aku..konon nye nak pegi pukul 6 pagi...erkkk ..kul 8 jugak gerak..hee..dah biase begitu.. aku duk dalam kerete ni ngan ibu , akak  ngan abang Khalit.....kat depan tu mak aku ngan kaklang ngan abang Wajdi..


my happy family :)


mase ni berhenti makan jap kat R&R Genting Sempah..
bawak bekal..mak pagi pagi lagi dah masak..jimat ! mak masak kan lagi sedapppp...


sampai Kemaman , singgah makan ketam pulak..


isi ketam...perghh sedap !


ni lah view dari hotel kitorang....cantik !


ombak besar..laju..takde sape mandi pon..lagipon diorang kate tak leh..sebab bahaye..


berangan mood ...melawat bilik pengantin di hotel sebelah..yang pakai crown lebih over dari pengantin tu haa..


dah tak boleh tahan tengok pantai ...


aku la yang paling gembire sekali.. yahuuu ! ber ''ombak rindu "..


lompatttt !!! aduhh kak lang nampak pusat lak...dah cover...fuhhh...


adusss sungguh lawak aku ..sumpah !
kak lang aku dah coverkan pusat tu..mwahahaha..


ni lawak.. tak sempat nak lompat dah belage bontot... wawawawa..


sesi malam...makan seafood la..dekat je dengan hotel...


makan beramai-ramai..tapi tak nampak ramai...tak sempat nak amik gambar...
makan lagi penting..huhu

DAY 2


dapat breakfast free untuk 4 orang sahaje..
okey la tu..aku harus pegi..huhu..kul 7 dah ade kat situ..tak mandi..terus pegi..huhu..ooopps..


tige beradik..comel kite bertudung..nak ke masjid..majlis akad nikah kak Niza & Sey..

baju kurung kak lang aku,tudung pon akak aku punye...hahahaha..
maka nya aku tak bawak baju kurung dan tudung...nasib ade kakak..


ade orang kate macam wanita lindungan kaabah..(perli ke ?)amin amin amin..


omak eden haaa...

dayang dayang pembawa hantaran...


sebelah lelaki..

kak Niza... sangat cantik !
baby Rafael...comelllllll.....

 makan time ! selepas selesai majlis akad nikah..


lepas makan, balik hotel terus siap siap ke Pasar Payang..
mak nak membeli...

kitorang tak , just duk lua je.. pekena cendol time panas terik...
 
 
ternampak bende ni dari jauh..ingat kan ape yg bergerak , rupenye bas..antik kan..?macam rumah bergerak lak.. ni bas Bandaraye kat Kuala Terengganu.
 
 
 
ok bersiap untuk malam pulak...
 
 
malam bersanding pulak kat sebelah hotel je..
 
 
 
 
abg Leman Panjang..sebab die mmg panjang (tinggi)
panggil Harun Ajis *katenye..
memang syok la dah la aku duk sebelah die time ni..die lak *tukang hambik gambar*...huhu
 
 
arghhhh menyampah tengok rambut kau ! tak jadi !
 
 
ensem + gojes :)
 
 
 
 
 
 
 
DAY 3 ( last day )
 
 
lepas breakfast terus pegi pantai. angin kuat...
 
 
kan dah kate angin kuat..tengok rambut ....
 
 
time ni dah OTW  balik..
 
 
singgah lagi sekali kat Pasar Payang..beli ape lagi tah.adoii tengok kitorang tunggu lame kot..kul bape nak sampai KL.
 
 
kak lang dah macam ninja turtle..huhu
 
 
singgah lagi..beli kepok lekor dulu.. sepanjang jalan ni sume kedai buat kepok lekor.. fresh lak tu..
 
 
sampai di Kemaman, singgah minum kopi..
 
 
suke tengok kedai ni.. sume hiasan barang antik.. kopi pon buat sendiri..sedap lak tu.tp ade lak orang interfrem tu haaa....tah sapo tah..haha
 
 
Latte.. :)
 
 
toasted bread ni sedap...lembut & besar..
 
 
 

lepas tu singgah lagi..banyak betul persinggahan..
pegi makan udang pulak..huhuhu..
pas tuh, balik terus ke KL..
alhamdulillah selamat sampai kami semue.. :)
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment