Sunday, July 22, 2012

Burger Bakar Kaw - Kaw Wangsa Maju .


time ni pegi dalam kul 7. Fuhhh nasib tak ramai lagi . Kalau tak memang merase la beratur 2-3-4 jam . Tapi still kene hambik nombor gak . Then ,tunggu 5-10 minit dah siap. lega~

memang dah lame nak pegi makan burger nih. tapi tah bile -bile . Ni pon si kakak ku yang mak buyung tu mengidam . So , kitorang pon pegi la beli . Padahal stall ni dekat sangat dengan umah pok cik . tapi die sendiri tak pernah pegi beli. haduyaiii .


*gambar tak cantik *

tapi cheese die .....yummmyyyy.... 

dari Sepang --> Wangsa Maju --> Kelana Jaya 

burger pon dah sejuk .. tapi panaskan kat microwave .

burger ni memang sedap . daging die tebal . 

ni kitorang beli biase je RM8. Tak beli set . Kalu set ade air + fries. 

Banyak yang boleh add on . harge pon lain lah . nanti nak pegi lagi . Makan kat situ pulak . 

Acctually , owner nye cousin aku sebelah ayah . Ajoy . mase pegi ni die takde lak . kalau tak leh je interbiu.
HUHU . 


tengok la muke akak aku nih . muke puas hati . alsan die , "baby dalam perut ni nak burger bakar"
ok lah kak. fine . HAHA . 

aku beli dalam 6 burger . untuk aku , abang ipar , akak aku lagi sorang , pok cik .
so , sume merase lah kan . HAHA.

so , nanti boleh makan lagi . 

* tengah sakit kepale memikir . -.-'

No comments:

Post a Comment