Sunday, July 22, 2012

Balik kampong sebab nak pekena cendol dengan rojak jeee... boleh?




Sempat lagi menyinggah kat ulu bendul.  HAHA.  Ni lah tempat mok cik dulu - dulu melepak dengan kawan - kawan sekolah.  Mandi manda,  bepicnic.  Seronok woooh.  Ingat lagi dulu masuk mendaki Gunung Angsi kat sini.  Bercamping dengan pengakap.  Seronok gileee. 

Air die sejuk gilee.  Tak mandi pon.  Kitorang rendam kaki je. Mase ni tak ramai sebab pegi pon hari biase.  Lagi pon dah petang. 

Orang balik kampong jenguk orang tua.  ayam,  itik, lembu ke,  ni balik sebab nak makan cendol dengan rojak je. Tapi memang terbaek lah cendol dengan rojak nih.  Dari dulu sampai sekarang popular.  Rase die memang sedap. 

Kalau korang datang Kuala Pilah (kampong den tu ) , pegi kat bus stand Kuala Pilah je.  Kat situ je gerai nye jual cendol dengan rojak.  Ade cendol pulut,  cendol kacang,  dan banyak lagi lah. 

* yelahh kakak Izzatul .Rugilah tak makan meatballs . sedap tau . Hotdog die pon sodap . aduhh Mok cik ni tak boleh dengar ade SALE . Kat umah CIK KIAH (IKEA) pulak tuh. nanti dah gaji nak pegi jugak .


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. terpengaruh :'(
    nanti bile2 kakak izzatul cube hokeh :D

    ReplyDelete