Friday, July 27, 2012

Berbuke Puase Dengan Kakak-kakak :)


Jom ke Restoran  Dong Yi Syun. restoran cina muslim . Kak lang yang booking tempat . HUHU . Restoran ni nak ikut kan dekat je dengan umah akak aku kat Kelana Jaya tu . Bile jammed jadi jauh pulak .



okey muke lapar . 



 sabar la tunggu Azan Maghrib .


 sementare tunggu azan tu kan , layan la katun tu dulu . eeeemm...


 awal jugak kitorang sume sampai kat sini .Dalam kul 6.30 ptg . awal gile ! yelahhh nak elak jammed punye pasal ! (bukan aku drive kan ).
makanan die masakan cina muslim . Yela restoran pon dah name cina muslim .
Die bagi kurma & agar-agar free . Sedap agar-agar die .


 haaa.. dah masuk waktu berbuke . Kitorang pilih set . Dalam satu set banyak lak menu nye . Set untuk 6 orang . Tapi ade jugak yang tambah lagi menu lain . Macam kat bawah ni .



ikan ape masak ape pon aku tak tau . makan aku tau lah . HAHA


ni pon tak tau mee ape . Tapi yang aku tau , mee ni di uli sendiri . Mee die sedap . Tak macam mee kite beli kat kedai tu .
 makanan die boleh tahan . sedap jugak . Makan dalam 6 orang RM190* :)



eehh ? mane pok cik dengan pok cik ? sssyhhhh.. TAK PAYAH tanye ! * sentap!*






* yahuuuu! seronok nye raye nanti kene keje . takde cuti pon . kalau boleh nak lah camni tiap-tiap tahun .............................. *sedey*



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment